Jäsenkirjeet

28.4.2023

Jäsenkirje Satakunnan Lääkäriyhdistyksestä!

Hyvä Satakunnan Lääkäriyhdistyksen jäsen jälleen on tullut aika maksaa jäsenmaksu vuodelle 2023. Vuosikokouksessa päätettiin jäsenmaksun suuruudeksi 40€/ vuosi/jäsen. Seuraavassa postissa tulee lasku. Voisitko ystävällisesti maksaa sen viitenumeroa käyttäen. Siinä on myös virtuaaliviivakoodi, joka on kätevä mobiilipankissa. Helpotat jäsenrekisterin ylläpitoa ja vältyt varmasti karhulaskulta. Helpotat hallituksen työskentelyä maksamalla viitenumeron kera!, kiitos!

Hallitus sai uudeksi puheenjohtajaksi Raija Uusitalo-Seppälän, uudeksi sihteeriksi Johanna Haikosen ja uudeksi taloudenhoitajaksi Anton Bondfolkin. Muut hallituksen jäsenet ovat klubimestari Teemu Joutsi, varapuheenjohtaja Tuomas Koskinen, jäsenet Laura Kyhä-Österlund, Samuli Ylitalo, Jaana Lehtimäki ja Hannu Rantala.

Tapahtumia, joihin olet hyvin tervetullut!

Huhtikuun lopussa kävimme tutustumassa suurella joukolla Padeliin yhdessä Porin Urheilulääkäri seura (PULS) kanssa.

pe 9.6. järjestetään yölaulajaretki Eurajoella, mikäli on tuuleton ja sateeton sää. Seuraa FB viestittelyä!

to 17.8. järjestetään Golfkisat ja tutustuminen Golfiin YyteriGolfissa, Lisätietoa myöhemmin.

syyskuussa vaellamme Säkylän harjureitillä

pe 13.10. järjestetään iloiset Kekrijuhlat illalla. Tarkemmat tiedot myöhemmin, mutta varaa aika kalenteristasi!

Lisäksi syksylle on suunnitelmissa luentotilaisuus.

Tervetuloa tapahtumiin toivovat hallituksen jäsenet!

22.7.2020

Arvoisa Satakunnan lääkäriyhdistyksen jäsen!

Poikkeuksellisen koronakevään jälkeen olemme pikkuhiljaa palaamassa normaaliin.

Vietämme tänä vuonna yhdistyksemme 100 -vuotisjuhlaa ja juhlien järjestely on ollut käynnissä jo jonkin aikaa. Juhlat tullaan järjestämään juhlatalo Mekanissa 9.10.2020 klo 18.00 alkaen. Tarkempi kutsu tulee lähiaikoina.

Mailapeli padelin järjestämistä syksyllä suunnitellaan myös, sille ei tällä hetkellä estettä. Myös vaellus on tarkoitus järjestää syksyn aikana, kohteena tänä vuonna Iso-Melkutin.

Tilaisuuksien järjestäminen edellyttää tietenkin sitä, ettei uutta korona-aaltoa tule ja tätä me kaikki toivomme.

Olette saaneet jäsenmaksulaskun sähköposteihinne, jäsenmaksu säilyi samana kuin viime vuonna eli 35 euroa. Toivomme, että  maksatte jäsenmaksunne eräpäivään mennessä ja käytätte maksaessanne laskussa mainittua viitenumeroa.

28.8.20

Hyvä Satakunnan lääkäriyhdistyksen jäsen,

Toiveistamme ja pitkälle edenneistä järjestelyistä huolimatta olemme siinä tilanteessa, että paljon odotettu yhdistyksen 100 -vuotisjuhla on tältä vuodelta peruutettava koronapandemian jatkumisen ja lääkäriliiton suosituksen takia.

Olemme  kuitenkin jo suunnitelleet juhlan siirtämistä ensi syksyyn ja alustava päivämäärä on 15.10.2021.

Syksyksi suunniteltu mailapeli padel siirretään myös, koronatilanteen salliessa sen järjestäminen onnistuu pienelläkin varoitusajalla.

Sen sijaan syksyvaellus tullaan järjestämään. Terhi Holmström on lupautunut jälleen kerran auttamaan järjestelyissä, kohteena on Iso-Melkutin sunnuntaina 4.10.20 ja tarkempi info myöhemmin. Toivomme runsasta osallistumista.

Aurinkoisin alkavan syksyn terveisin,

Satakunnan lääkäriyhdistyksen hallitus

6.10.2021

Hyvä Satakunnan lääkäriyhdistyksen jäsen
Tule viettämään talvinen ja liikunnallinen päivä Yyteriin lauantaina 15.1.2022 koko perheen voimin.
Luvassa ulkoilua, kuntoilua, pulkkailua (Yyterissä lumetettu mäki, jos ei luonnonlunta ole!). Mahdollisesti saamme vuokrattavaksi fatbikeja ja lumikenkiä, näistä suunnitelma vielä kesken. Lisäksi makkaranpaistoa ja muutakin syötävää ja juotavaa.
Samalla voit tuulettaa villapaitaasi!

Myöhemmin tarkempi info.
Syystuulisin terveisin
Satakunnan lääkäriyhdistyksen hallitus

Satakunnan Lääkäriyhdistys ry:n vuosikokous 2022

Aika: Tiistai 22.3.2022 klo 18:00

Paikka: Porin Suomalainen Klubi, Klubisali

18:00 Tervetuloa kahvin merkeissä

18:05 Luento: "Erilaiset ihmistyypit työympäristössä ja vuorovaikutus"

Luennoitsijana lääketieteen tohtori Heli Halava Turusta

18:45 Yhdistyksen vuosikokous

19:45 Keskustelua

19:45 Salaattibuffet, ruokajuomana vesi

Tarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittautumaan viimeistään 15.3.2022 mennessä sähköpostitse satakunnan.laakariyhdistys@gmail.com

Tilaisuus on yhdistyksen jäsenille maksuton.

Tervetuloa!

Paavo Pääkkönen

Satakunnan Lääkäriyhdistys ry:n puheenjohtaja

Porissa 15.2.2022

SATAKUNNAN LÄÄKÄRIYHDISTYS RY:n VUOSIKOKOUS 2023
Aika: Torstai 23.3.2023 klo 18:00
Paikka : Porin Suomalainen Klubi

18:00 Tervetuloa kahvin merkeissä
18:05 Yhdistyksen vuosikokous
18:30 Luento: LL Kirsi Malmberg-Ceder tulee esittelemään väitöskirjansa aihetta: ”Pain in Finnish female
municipal employees with special reference to psychosocial and work-related factors and quality of life”
19:00 Keskustelua
19:15 salaattibuffet , ruokajuomana vesi

Tarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittautumaan viimeistään 16.3.2023 mennessä sähköpostitse:
satakunnan.laakariyhdistys@gmail.com. Tilaisuus on yhdistyksen jäsenille maksuton.Tervetuloa!
Lotta Armfelt puheenjohtaja