Tavoite

Tavoitteena on yhdistää Satakunnan alueen lääkäreitä kollegiaalisuuden ylläpitämiseksi sekä työskennellä terveyden- ja sairaanhoidon edistämiseksi Satakunnassa järjestämällä esitelmä- ja kokoustilaisuuksia sekä retkiä.

Hei jäsen!

Tule testaamaan pesäpallotaitojasi Satakunnan Lääkäriyhdistyksen tapahtumaan ke 29.5. klo 17.30 alkaen Uudenkoiviston koulun pesäpallokentälle. Luvassa ainakin lyömistä ja pallottelua. Jos meitä on riittävästi, toivottavasti saadaan pelitkin aikaiseksi! Taitoa ei tarvita, halu kokeilla riittää!

Pesäkarhuista tutut kollegat Elisa Pauna ja Eveliina Tuominen opastavat meitä pesäpallon saloihin.

Ilmoittautumista ei tarvita, ilmaannu paikalle ja tuo kollegasi mukana! Tervetuloa! Aika huikeat opettajat!! Voit tulla myös hengailemaan:)

Lue Facebook-ilmoitus tästä

Pesäpalloa